Veelgestelde vragen

Heb je vragen, bel of mail ons gerust!

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

Mail ons: webshop@kinkikappers.nl
We reageren altijd binnen 24 uur.

Bel ons: +31 (0)316 20 20 32
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00u – 20:00u,
zaterdag van 8:00u – 12:00u

Online bestellen bij onze webshop is heel eenvoudig.

Hoe kan ik producten aan mijn winkelmand toevoegen/verwijderen?

Je kan producten toevoegen aan je winkelwagen door op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Je kan er vervolgens voor kiezen verder te winkelen of de winkelwagen te bekijken. In de winkelwagen zelf kan je de aantallen per product aanpassen en eventueel producten verwijderen. Klik op de knop ‘update winkelmand’ indien je wijzigingen hebt gedaan.

Zijn mijn producten besteld zodra ik ze in mijn winkelmandje heb geplaatst?

Nee, je kan producten aan je winkelmand toevoegen en uit je winkelmand verwijderen zonder tot een daadwerkelijke bestelling over te gaan. Op deze manier kan je op je gemak rondneuzen en producten geheel vrijblijvend aan je winkelmand toevoegen. Eigenlijk net zoals je in een ‘fysieke’ winkel gewend bent.

Hoe maak ik mijn bestelling definitief?

Door vanuit je winkelmand op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’ te klikken, kom je in een nieuw scherm. Hier kan je ervoor kiezen in te loggen als bestaande klant – als je reeds een account hebt – of je gegevens in te vullen als nieuwe klant. In geval van het laatste, kan je ervoor kiezen een account aan te maken of een eenmalige aankoop te doen en je inloggegevens dus niet te bewaren. Nadat alle benodigde gegevens zijn ingevuld en de betaalwijze is gekozen, kan je de order afronden door op ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Als je order is afgerond, zie je dit bevestigd in je scherm. Tevens ontvang je per mail een bevestiging wanneer de order in behandeling is genomen, inclusief een track & trace code.

Of je een account aanmaakt of niet, is geheel aan jou. Je bent nergens toe verplicht. Als je dit doet, heb je de keuze om dit te doen met jouw emailadres en een (zelf te verzinnen) wachtwoord of door in te loggen met facebook. In geval van het eerste, heb je een extra wachtwoord te onthouden, maar that’s it. De rest van je gegevens blijft bewaard voor de volgende keer.

Wat zijn de voordelen van een account?

Het voordeel is dat je gegevens bewaard blijven. De volgende keer hoef je alleen nog maar in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord of via facebook en de rest van je gegevens staat paraat. Het scheelt je dus tijd en werk als je een volgende keer bij ons bestelt.

Hoe maak ik een eigen account aan?

Je klikt op de knop of het icoon ‘inloggen’ () rechts boven en vult je emailadres en (zelf te verzinnen) wachtwoord in bij ‘registreren’. Klik vervolgens op de knop ‘registreren’ eronder en klaar ben je. We bieden daarnaast de mogelijkheid om in te loggen met facebook. Aan jou de keuze.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen paniek. Als je jouw wachtwoord vergeten bent, klik hier. We zullen je een email met een nieuw paswoord en instructies versturen.

De meest gebruikte online betaalmethode in Nederland is IDEAL. Dat is dan ook waar we voor hebben gekozen op voor de webshop van Kinki Kappers. We hopen dat ook jij hiermee uit de voeten kan. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten door een mailtje te sturen naar webshop@kinkikappers.nl. Dan nemen we dit mee in onze overwegingen voor de toekomst.

Hoe kan ik betalen?

In het check-out proces heb je de mogelijkheid de velden in te vullen met jouw betaalgegevens. Deze gegevens zijn nodig om je bestelling af te kunnen ronden. We werken uistluitend met IDEAL. Dit is dan ook de enige betaaloptie die je kan kiezen. Vervolgens kies je jouw bank door middel van een selectie in het dropdown menu. Als verder al jouw gegevens volledig zijn ingevuld, ga je verder door op de knop ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Je order is afgerond en dit zie je in jouw scherm bevestigd. Tevens ontvang je per mail een bevestiging wanneer de order in behandeling is genomen, inclusief een track & trace code.

Prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelmand en bij het afrekenen zie je de prijzen opgeplitst in ‘subtotaal’, ‘BTW’ en ‘totaal’.

Bestellingen vanaf € 35,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 35,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

In België bezorgen wij orders boven de € 45,- gratis. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de 45,- wordt €6,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten worden altijd duidelijk en apart vermeld.

Waar vind ik meer informatie over de BTW?

In de winkelmand en gedurende het betaalproces wordt ter verduidelijking onderscheid gemaakt tussen het subtotaal (exclusief BTW), de BTW en het totaal (inclusief BTW). Het BTW tarief voor producten is 21%.

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Bestellingen vanaf € 35,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 35,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
In België bezorgen wij orders boven de € 45,- gratis. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de 45,- wordt €6,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk en in opperbeste conditie bij jou thuis te bezorgen. Dit doen wij samen met Post NL.

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Bestellingen vanaf € 35,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 35,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
In België bezorgen wij orders boven de € 45,- gratis. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de 45,- wordt €6,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen binnen Nederland
maandag t/m vrijdag vóór 20:00u besteld, de volgende dag in huis
zaterdag vóór 12.00u besteld, maandag in huis
zaterdag na 12.00u of op zondag besteld, dinsdag in huis
Voor bestellingen binnen België hanteren we een levertijd van 2 werkdagen.

Kan ik mijn pakket volgen wanneer het verstuurd is?

Ja dat kan. Onze pakketten worden via Post NL verstuurd en dit gebeurt altijd met Track & Trace code. Deze code krijg je per email bevestigd en met behulp van deze code, kan je zien wat de status van jouw bestelling is.

Tot 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling, zonder opgave van reden, retour sturen.

Hoe stuur ik mijn producten retour?

Tot 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling, zonder opgave van reden, retour sturen. Meld je retour aan via mail webshop@kinkikappers.nl of per telefoon: +31 (0)316 20 20 32. Vermeld hierbij het volgende:

1. Het factuurnummer op de pakbon
2. De productnaam of het itemnummer

Download vervolgens hier het retourformulier. Deze vul je in en stuur je mee met de artikelen die je retour stuurt.

Je dient zelf te zorgen voor correct verpakkingsmateriaal en de juiste frankering van je pakket. Wij raden aan dat je jouw pakket verstuurd met een track&trace code, zodat je deze kan volgen. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw pakket totdat deze door ons daadwerkelijk retour is ontvangen.

Krijg ik mijn geld terug als ik producten retour stuur?

Ja, je krijgt van ons het geld terug dat je betaald hebt voor de producten die wij in originele staat van jou retour hebben ontvangen. Ook krijg je de eventueel door jou betaalde verzendkosten voor het ontvangen van je bestelling terug gestort. De enige kosten die eventueel door jou betaald dienen te worden, zijn kosten voor het retour verzenden van jouw bestelling. Hier maken we uiteraard een uitzondering op wanneer de fout bij ons ligt en jij bijvoorbeeld niet de juiste of beschadigde producten hebt ontvangen.

Worden er kosten in rekening gebracht als ik producten retour stuur?

De enige kosten die eventueel door jou betaald dienen te worden, zijn kosten voor het retour verzenden van jouw bestelling. Hier maken we een uitzondering op wanneer de fout bij ons ligt en jij bijvoorbeeld niet de juiste of beschadigde producten hebt ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Het verschuldigde bedrag zal binnen 14 dagen na ontvangst van de producten worden gecrediteerd, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Met ‘In goede orde’ bedoelen wij dat het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking retour dient te woren gestuurd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is afhankelijk van de (verzend)status van uw pakket. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op en wij gaan na wat er nog mogelijk is. Contact opnemen kan via mail webshop@kinkikappers.nl of per telefoon: +31 (0)316 20 20 32. We gaan dan na of wij uw bestelling nog kunnen annuleren. Als dat nog kan, dragen we er zorg voor dat dit gebeurt.

Heb ik garantie op de producten die ik bij jullie koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een geleverd artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.

Om aanspraak te maken op je garantie kun je contact met ons opnemen per mail via webshop@kinkikappers.nl of per telefoon via +31 (0)316 20 20 32. Houd je factuur bij de hand. Deze geldt als garantiebewijs.

Kinki Kappers zorgt ervoor dat uw gegevens veilig worden opgeslagen. Dat doen we door het gebruik van Secure Socket Layer (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om uw gegevens te beschermen. Ook is Kinki Kappers aangesloten bij Webwinkelkeur.

WebwinkelKeur staat voor betrouwbare klantvriendelijke webwinkels. De leden voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving en hun identiteit is gecontroleerd. Daarnaast kan er bij geschillen gebruik gemaakt worden van geschilbemiddeling. Zie voor meer informatie: www.webwinkelkeur.nl.

Niet tevreden? We lossen het samen op.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Bel of mail ons en deel jouw klacht. We gaan samen na wat voor jou een passende oplossing is.

Mail ons: webshop@kinkikappers.nl
We reageren altijd binnen 24 uur.

Bel ons: +31 (0)316 20 20 32
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00u – 20:00u,
zaterdag van 8:00u – 12:00u

Algemene voorwaarden zijn bepalingen die schriftelijk zijn vastgelegd. Daarin wordt van alles geregeld over een overeenkomst. In dit geval de overeenkomst die afgesloten is tussen ondernemer en consument. De bepalingen in de voorwaarden gaan over de garantie, aansprakelijkheid, bedenkingstermijnen, de manier van betalen of bijvoorbeeld hoe u een klacht moet indienen.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Onze Algemene Voorwaarden vind je hier.

Kinki Kappers respecteert ieders privacy. We zorgen ervoor dat de informatie die je ons geeft altijd vertrouwelijk wordt behandeld.

Waar vind ik meer informatie over jullie Privacybeleid?

Ons Privacybeleid vind je hier.